ZRUŠIT
 
Trhni si, otče!

Trhni si, otče!

 

Mít dospívajícího potomka není jen tak. Zvláště když jeho záliba v nočním životě překročí únosnou míru. Zoufalému otci tak nezbývá než zavolat na pomoc sestru a zkusit svého syna zachránit. Jak? Léčba šokem snad zabere... Bláznivá komedie, kterou světoznámý dramatik napsal přímo pro Divadlo Ungelt! 
Obvyklá délka představení je 1 hodina a 50 minut včetně přestávky.

Program inscenace zde.

ÚČINKUJÍCÍ A TVŮRCI:

Vincent Navrátil Vincent Navrátil
Jason
Petr Stach Petr Stach
Trevor
Bára Štěpánová Bára Štěpánová
Angela

Autor: Peter Quilter
Překlad: Pavel Dominik

Režie: Pavel Ondruch

Scéna: Pavel Ondruch
Kostýmy: Michaela Daniel Huffsteter

Hudba: Adam Koubek
Světová premiéra: 19. a 20. 6. 2019

 

V PRODEJI

23. 10. 2019 19.00h
1. 11. 2019 19.00h
20. 11. 2019 19.00h
28. 11. 2019 19.00h
22. 12. 2019 19.00h
PODROBNOSTI

"Od úspěšné premiéry inscenace 4000 dnů, udržujeme s proslulým světovým dramatikem Peterem Quilterem stálý kontakt. Kdykoli napíše nový text, okamžitě nám ho posílá a my ho s chutí čteme. Stejně tak tomu bylo i se hrou Trhni si, otče!. Námět nás sice nadchnul, leč museli jsme autorovi odpovědět, že se na jeviště Ungeltu opravdu šest herců nevleze. Zanedlouho se nám v mailové schránce objevila nová verze hry (tentokrát pro tři herce) s poznámkou, že ji přímo pro Ungelt přepracoval. A to vskutku nešlo odmítnout… Závěr sezóny tak v Ungeltu oslavíme světovou premiérou zbrusu nového textu Petera Quiltera – je nám ctí!" Pavel Ondruch

Z recenze Jany Paterové (Divadelní noviny):
"Trochu mátožný, neurčitý, lehce introvertní a jakoby bezbarvý Petr Stach přesně splňuje představu otce, který se snaží pomoci synovi a neumí vyřešit své vlastní problémy, jež si vlastně ani nechce připustit. Jeho do sebe stažený výraz skvěle kontrastuje s excentrickou Angelou Báry Štěpánové, která svou neustávající energií ovládá celou scénu. Způsob, jakým do dialogů přesně usazuje trefné repliky, je mimořádný, přičemž její eruptivní komika nepostrádá striktní disciplinovanost a při vší vědomé vnějškovosti působí zcela autenticky. Proto zahraje proměnu, kdy se odhalí Angelina závislost, nesentimentálně, přitom drásavě a naprosto uvěřitelně v duchu celé postavy."